- mgr Ewa Jakacka – pedagog specjalny, nauczyciel, ukończyła studia podyplomowe z zakresu pedagogiki korekcyjno-kompensacyjnej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania oświatą, pełniła funkcję dyrektora Poradni w latach 2007-2022, posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z nauczycielami, prowadząc liczne kursy oraz szkolenia, jest współautorką wielu publikacji wykorzystywanych w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym, a także scenariuszy filmów dydaktycznych dotyczących Metody Dobrego Startu, społecznie pełni funkcję przewodniczącej Polskiego Towarzystwa Dysleksji,
- mgr Katarzyna Kordecka-Karnath – pedagog, terapeuta, ukończyła pedagogikę specjalną na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Gdańskiego oraz studia podyplomowe z zakresu diagnozy i pomocy dzieciom i młodzieży uzależnionej, w Poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną, prowadzi indywidualną oraz grupową terapię zaburzeń uczenia, w tym dyskalkulii, udziela konsultacji pedagogicznych, współpracuje z radami pedagogicznymi, prowadzi warsztaty dla młodzieży, rodziców i nauczycieli, uczestniczy w wielu formach doskonalenia zawodowego, aktywnie działa na rzecz wzmacniania współpracy środowiska lokalnego w zakresie przeciwdziałania patologiom społecznym, jest opiekunem zespołu samokształceniowego dla szkolnych pedagogów i psychologów z ramienia Poradni.
- mgr Ewa Ksepka – pedagog, doradca zawodowy, trenerka warsztatu umiejętności psychospołecznych, absolwentka szkoły coachingu oraz coachingu rodzicielskiego, terapeuta w trakcie certyfikacji w nurcie terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, ukończyła studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego, w poradni zajmuje się diagnozą predyspozycji zawodowych, wspiera młodzież w wyborze dalszego kształcenia i w planowaniu kariery zawodowej poprzez pomoc w opracowaniu Indywidualnych Planów Działania dla uczniów, prowadzi indywidualne konsultacje dla uczniów, diagnozę predyspozycji zawodowych, jest autorką i realizatorką programu profilaktyki zdrowia psychicznego dla uczniów szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu gdańskiego.
- mgr Małgorzata Pluto-Prondzinska – pedagog, terapeuta z 29-letnim stażem pracy, posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji oddziałów integracyjnych, nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne, koordynator programu „Szkoła na miarę ucznia z dysleksją”, absolwentka pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów podyplomowych z zakresu edukacji wczesnoszkolnej, logopedii i terapii pedagogicznej, pomysłodawczyni wielu konkursów dla uczniów, współpracuje z Polskim Stowarzyszeniem na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną, Fundacją Sprawni Inaczej, Polskim Towarzystwem Dysleksji, z sukcesem wdraża innowacje pedagogiczne „Kluby Ortograffiti” i „Kluby Bratka” , jest trenerem Metody Ortogarffiti wykorzystywanej w pracy z uczniami z trudnościami w nauce czytania i pisania, dysponuje bogatym warsztatem pracy i wiedzą na temat uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w poradni wykonuje diagnozę i organizuje zajęcia terapii dla uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki.
- mgr Beata Stolarska – pedagog, terapeuta, ukończyła magisterskie studia pedagogiczne na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, posiada również wykształcenie w zakresie wychowania przedszkolnego zdobyte w Studium Nauczycielskim we Wrocławiu, ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe w zakresie surdotyflopedagogiki w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Gdyni, specjalizuje się w diagnozie dzieci i uczniów z niedosłuchem i niedowidzeniem, prowadzi terapię pedagogiczną zaburzeń uczenia, jest stałym członkiem zespołu orzekającego w Poradni, opracowuje programy terapeutyczno-edukacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- mgr Anna Wilk – pedagog praktyk, terapeuta, zajmuje się diagnozą trudności w nauce, prowadzi zajęcia grupowe z dziećmi w wieku przedszkolnym, terapię pedagogiczną dla uczniów szkoły podstawowej, zajęcia warsztatowe Szkoły dla Rodziców i Wychowawców, trening umiejętności wychowawczych dla rodziców, spotkania superwizyjne dla wychowawców oraz szkoleniowe rady pedagogiczne, udziela porad dla rodziców dzieci z trudnościami wychowawczymi, w swojej pracy łączy metody terapii poznawczej z pedagogiką zabawy, ukończyła kurs z zakresu Terapii Ręki.
- mgr Ewa Kotarba-Tysarczyk – pedagog, terapeuta w zakresie terapii pedagogicznej, socjoterapeuta, ukończyła studia podyplomowe w zakresie Terapii Pedagogicznej, Socjoterapii oraz Pedagogiki Specjalnej – Włączającej, posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, w Poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną, udzielaniem pomocy pedagogicznej dzieciom i młodzieży, ich rodzicom oraz nauczycielom, prowadzi zajęcia terapeutyczne dla uczniów posiadających specyficzne trudności w uczeniu się, terapię ręki, terapię pedagogiczną.
- mgr Aleksandra Grabska – pedagog, terapeuta, absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej oraz przedszkolnej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim oraz pedagogiki o specjalności terapia pedagogiczna, posiada kwalifikacje do diagnozowania, planowania i prowadzenia Terapii Integracji Sensorycznej, ukończyła kurs Glottodydaktyki Ojczystojęzycznej i Glottoterapii oraz kurs certyfikujący Polskiego Towarzystwa Dysleksji pt. „Specyficzne zaburzenia w uczeniu się” uzyskując tytuł koordynatora ds. modelowego systemu profilaktyki i pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specyficznymi zaburzeniami w uczeniu się, w Poradni wykonuje diagnozę pedagogiczną oraz prowadzi indywidualne zajęcia terapii pedagogicznej.
Data dodania 06.04.2023